Thursday, April 23, 2009

travel g bandung




Bandung penempatan yg pesat dan banyak juga warga2 disana mejoritinya adalah peniaga dan kerja sendiri... bg kaki2 shopping... perhh.... mmg besh waktu untuk shopping di sana.. aku yg pergi pon pening pale... mmg x larat nk jalan... kaki lenguh beb. klu korg nk raser mcmner pg dlu baru tau... mmg x terlayan... tyme shopping hahah... bab niee yg paling best.. memule mmg takut nk bli paper nk kuar duit pon mcm segan jer takut mahal je biler tgk duit dorang yg agak besa dari segi kiraanye.. biler kita bandingakn dgn currncy duit kite mmg berbeza jauh berbeza... tyme aku mate dah rambang da x tau maner satu yg nk pilih... mcm2 ada... klu bab barang branded tu perh... walllawehh..... aper brand yg korg nk smer ader, kualiti barang mmg gempak tpi murah bandingkan dgn kat K.L mmg jauh beza, kualiti mmg samer. naik rambang jgk ar mate niee... sibbaik arr g hari yg singkat dan ongkos nyee pon kene buget2 klu x satu bandung tu aku nk beli... hahah... jauh perjalanan jauh juga kita pnyer pegetahuan tentang negara org... so aku dah pg korg biler lagi jgn tgu lamer2 nnt currency mata wang naik lagi teruk nk tampng coz nk pg saner... aku sugest pg mmg x rugi...


3 comments:

  1. hai... masukan le gambor org kawing yang hang shot kat blog kan best.... lama tak gi blog mak cik nie.....

    ReplyDelete
  2. hai lama tak jenguk blog makcik....
    masukan la gambar pengantin dlm nie senang nak follower koleksi.....
    http://koleksigubahan-atie

    ReplyDelete